donderdag 16 januari 2014

Idee??

Idee??

Heyy!! 
Zo!! Dat is een tijdje geleden!! 
Ik weet het ik ben een tijdje weggeweest maar dat was omdat ik eigenlijk geen zin had.. 
Ik ga er geen redenen aanhangen want ik kan wel allemaal gaan zeggen van dat ik het druk met school had enzo maar dat valt allemaal wel mee.. 
Ik had gewoon geen zin.. 
En als ik geen zin heb wil ik me er niet toe verplichten het toch te doen.. 
Ik heb wel besloten om weer te beginnen, maar niet iedere dag meer een artikel..
Ik moet dit met school combineren, maar dat is niet altijd even makkelijk als dat het lijkt.. 
Ik wil dus niet iedere dag meer een artikel plaatsen en dat is om de volgende rede:

Op dinsdag en donderdag kom ik laat thuis want dan ben ik laat uit van school..
Dan moet ik aan mijn huiswerk en ben ik 's avonds te moe om nog een artikel ofzo te schrijven..
Op woensdag heb ik hetzelfde al ben ik dan wel wat vroeger uit.. 
Ik ga op dinsdag, woensdag en donderdag dus geen artikel online zetten..
Op zondag besteed ik mijn dag aan luieren en huiswerk maken.. 
Wat ik dus van plan was is: 
Ik ga op maandag en zaterdag een artikel online zetten..
Dat is omdat ik op maandag vroeg uit ben van school en ik dan best een artikel online krijg.. 
Ik ga denk ik ook vooruit werken want dan kan ik zo een artikel online zetten..
Op zaterdag hoef ik natuurlijk niet naar school en besteed ik (als ik de week erna geen toetsen heb) niet veel (eigenlijk gewoon geen :p) tijd aan school..
Dat betekend dat ik dan ook een artikel online krijg.. 
Het zou natuurlijk ook wel kunnen dat ik soms een artikel tussendoor online zet.. 
Daarom doe ik woensdag GEEN artikel omdat ik de rest van de dagen het dus best druk heb.. 
Ik ga denk ik vanaf maandag 20 januari beginnen en dan ga ik proberen dat iedere maandag en zaterdag een artikel online komt.
Als het een keer niet lukt vind ik dat van mezelf niet lukt omdat ik (nogmaals) me er niet toe wil verplichten.

Dan wil ik nog iets doen.. 
Ik wil denk ik mijn blog gaan veranderen omdat ik het nu een beetje saai vind worden.. 
Ik heb nou al best wel lang hetzelfde thema.. 
En ik zeg bij een nieuwe start hoort ook een nieuw thema.. 
Ik ga proberen of dit lukt.. 
Ik hou wel gewoon dezelfde naam..
Dat blijft dus gewoon hetzelfde..

Ik hoop dat jullie dit weer even fijn vonden om te horen dat ik ook nog leef!!

See you soon!!

XOXO

Jenice

vandaag is het: donderdag 16 januari 2014

www.beautybyniesiex.blogspot.nl  

1 opmerking: